О нама
Робна марка “ДОМАЋЕ”
Пре три године (на сајму SPREG 2014) “Еуропром” је промовисао локалну робну марку под називом “ДОМАЋЕ”.
„Еуропром” је причу „Домаће” започео са 12 произвођача из ваљевског краја, који по старим, традиционалним рецептима (а примењујући савремену технологију) производе хлеб, млечне производе, месо, прерађевине од меса, јаја, колаче. Производи који се налазе у оквиру ове робне марке обележени су препознатљивим ћирилично написаним знаком “ДОМАЋЕ”.
Као основни разлог покретања наведене робне марке “Еуропром” истиче очување и унапређење домаће привреде, и посебно наглашава шта наведена робна марка значи за потрошаче и локалне произвођаче.
Шта за локалног произвођача значи увођење робне марке “ДОМАЋЕ”?
На овај начин обезбеђен је опстанак и даљи развој на тржишту многим малим и средњим локалним произвођачима. Произвођачи који своју робу пласирају кроз робну марку „Домаће” тренутно запошљавају преко 300 радника. Обзиром на то да им је пружена могућност да повећају своје учешће на тржишту продајом робе у објектима “Еуропром”-а и ДТЛ-а, многи најављују да ће повећати производњу, што значи ширење производних погона и повећање броја запослених!
Шта за потрошача значи куповина производа “ДОМАЋЕ”?
Свим производима на којима пише „Домаће” је заједничко то што су произведени од сировина које потичу из ваљевских села, Мионице, Лајковца, Уба и Осечине. Квалитет производа који носе назив „Домаће” је на првом месту. На другом месту је цена, која мора бити приступачна домаћем купцу.
Куповина производа робне марке “ДОМАЋЕ” потрошачу пружа сигурност у смислу да зна ГДЕ су производи произведени, да су за производњу у највећој мери коришћене сировине НАШИХ КРАЈЕВА, као и то да је сам пут од производње до полица “Еуропром”-а јако кратак – што обезбеђује СВЕЖИНУ производа.
“Еуропром” наставља неговање и промовисање ДОМАЋЕ и ЛОКАЛНЕ привреде, и кроз робну марку “ДОМАЋЕ”, као и кроз покренуту кампању под називом “ПРОИЗВЕДЕНО У СРБИЈИ – КУПУЈМО ДОМАЋЕ!” – поручује да је заиста дошло време да се “домаће одомаћи”.